Pora roku:

Pora roku: Początek Zimy.
Jeśli śnieg utrzymuje się dłużej niż kilka dni, możemy zacząć mówić o początku zimy. Temperatura powietrza jest coraz niższa, należy uważać na poranne przymrozki. Cienka warstwa śniegu przyjemnie skrzypi na każdym kroku lecz aura nie zachęca do wyjścia – cały czas jest pochmurnie i pada, czy to deszcz czy to śnieg. Życie w lesie zamarło na czas zimy – jedynie kilka gatunków zwierząt, nie udających się w cieplejsze rejony, zostały wśród gołych drzew, żyjąc jak gdyby nigdy nic. Nawet niektóre niebezpieczne stworzenia, nawet te z Djevelskogu, ograniczyły swoją aktywność, co nie znaczy, że należy tracić czujność. Nie zaleca się wycieczki w wysokie góry, nawet skrzydlatym wilkom, ze względu na ryzyko zejścia lawiny i silne, północne fronty powietrza niosące masę zimnego powietrza.

Menu pionowe i populacja (na samym dole)

Informacje
Oficjalna data otwarcia: 08.03.2021

POPULACJA: 9
W tym NPC: 3

Wadery (♀): 5
Basiory (♂): 4
Szczenięta: 0

LICZBA ZMARŁYCH WILKÓW: 0
LICZBA PAR: 0

Następne postarzenie: 21-23.02.22

wtorek, 27 lipca 2021

Powitajmy Dusjer'a!

 

Autorskie

,,Życie jest warte śmiechu, więc się śmieje.''

WŁAŚCICIEL: Dusiek#0666 | tojadusiek@gmail.com
IMIĘ: Dusjer
WIEK: 3 lata
OPIS FIZYCZNY: Dusjer jest dosyć zwyczajnym wilkiem jeśli chodzi o wygląd, dobrze wtapia się w tłum. Nie jest on jakoś specjalnie muskularny, lecz nie czyni go to także słabym. Jego sierść jest w różnych odcieniach szarości, lecz w niektórych miejscach jest zabarwiona w różne odcienie błękitu. Można go rozpoznać po jasno niebieskim pasemku na ogonie oraz lekko zabarwionych łapach w tym samym kolorze. Jego oczy są koloru letniego nieba w bezchmurny poranek z małą zieloną plamką w lewym oku.
OSOBOWOŚĆ: Dusjer cechuje się niezwykle optymistycznym podejściem do życia, uśmiech rzadko kiedy znika na stałe z jego pyska. Bardzo łatwo wybacza innym, często służy pomocną łapą i miłym słowem. Ma problemy z naruszaniem przestrzeni osobistej, bardziej spokojnych i zdystansowanych wilków. Bardzo ciężko go zezłościć, jednak zezłoszczony potrafi być stanowczy oraz czasem przerażający. Zawsze stara się bronić słabszych oraz zranionych. Jest on gapowaty oraz czasami dziecinny, lubi niekiedy płatać drobne psikusy innym wilkom, jednak zawsze stara się by nie przekroczyć granicy i nie sprawić komuś krzywdy. Bywa naiwny, jednak zdecydowanie nie należy myśleć iż jest to objawem głupoty. Jego największą zaletą jest współczucie, którym dzieli każdą istotę która go potrzebuje.
ŻYWIOŁ: Woda
MOCE:
  • Poprzez zbiorniki wodne Dusjer może zanurzyć się w jednym a wynurzyć się w drugim. Musi jednak upuścić chociaż kroplę swej krwi do sadzawki by móc użyć tej mocy. Duże odległości wymagają jednak daru dla Egira.
  • Potrafi kontrolować wodę, może nią swobodnie poruszać na różne strony a nawet unosić w powietrzu. Ta umiejętność jednak jest wyczerpująca jeśli używana zbyt długo lub na zbyt dużej ilości wody.
  • Dusjer doskonale odnajduję się w wodzie, może bez problemu pod nią oddychać, jednakże ma problemy z zrozumieniem mieszkańców podwodnego świata. Z trudem potrafi im przekazać podstawowe komunikaty.
  • Ta moc jest jedną z największych zalet basiora. Poprzez kontakt z wodą, rany Dusjera zaczynają się szybciej niż normalnie zasklepiać. Dzięki temu, dopóki w pobliżu jest woda, żadne wypadki są mu niegroźne. Jednakże moc ta nie pozwala na regeneracje straconych kończyn oraz nie działa na trucizny, zapewne ma także granicę jak poważne obrażenia może uleczyć.
PARTNER: Brak
ZAUROCZENIE: Na ten moment jego serce należy jedynie do szczeniaków którymi się opiekuje.
RODZINA: Brak
STANOWISKO: Opiekun szczeniąt
PATRON: Egir
HISTORIA: Pewnego dnia, Dusjer obudził się na kamienistym żwirze w jaskini, obok małego jeziorka skalnego. Na jego futrze było sporo krwi, jednakże nie był on w żaden sposób zraniony. Jedyne co było z nim mały niebieski kamień z symbolem wody wyrytym w nim. Próbował sobie przypomnieć jak tu się znalazł i zorientował się, przerażony, iż nie może sobie nic z tego przypomnieć. Zdenerwowany zaczął przeglądać swą pamięć i zorientował się że nie umie sobie przypomnieć żadnego wydarzenia, miejsc czy nawet pysków innych wilków. Pamiętał wciąż rzeczy takie jak polowanie czy swoje talenty, ale wszystkie szczegóły dotyczące jego przeszłości były dla niego niedostępne. Po dłuższej chwili doszedł do siebie i zaczął szukać wyjścia z jaskini. Gdy w końcu wyszedł z jaskini, stał na terenie którego wcześniej na oczy nie widział. Przez jakiś czas błąkał się po okolicy, zwiedzając jednakże nie minęło dużo czasu nim natknął się na tajemniczego czarnego wilka, emanującego swego rodzaju siłą oraz pewnością siebie, który złożył mu propozycję nie do odrzucenia. Właśnie w ten sposób Dusjer dołączył do klanu w którym znajduję się dziś.
CIEKAWOSTKI:
  • Jest z natury zbieraczem , zbiera wszystko co tylko uzna za ciekawe i przechowuje w swoim miejscu, lecz oczywiście nie kradnie, przynajmniej nie świadomie.
  • Nie przyzna się do tego, lecz nie znosi dużych wysokości
  • Boi się czerwonych motyli.
  • Lubi w wolnym czasie wybierać się na wędrówki w najróżniejsze miejsca.

MANA: 50 many.
INNE ZDJĘCIA:




Brak komentarzy

Prześlij komentarz