Pora roku:

Pora roku: Początek Zimy.
Jeśli śnieg utrzymuje się dłużej niż kilka dni, możemy zacząć mówić o początku zimy. Temperatura powietrza jest coraz niższa, należy uważać na poranne przymrozki. Cienka warstwa śniegu przyjemnie skrzypi na każdym kroku lecz aura nie zachęca do wyjścia – cały czas jest pochmurnie i pada, czy to deszcz czy to śnieg. Życie w lesie zamarło na czas zimy – jedynie kilka gatunków zwierząt, nie udających się w cieplejsze rejony, zostały wśród gołych drzew, żyjąc jak gdyby nigdy nic. Nawet niektóre niebezpieczne stworzenia, nawet te z Djevelskogu, ograniczyły swoją aktywność, co nie znaczy, że należy tracić czujność. Nie zaleca się wycieczki w wysokie góry, nawet skrzydlatym wilkom, ze względu na ryzyko zejścia lawiny i silne, północne fronty powietrza niosące masę zimnego powietrza.

Menu pionowe i populacja (na samym dole)

Informacje
Oficjalna data otwarcia: 08.03.2021

POPULACJA: 9
W tym NPC: 3

Wadery (♀): 5
Basiory (♂): 4
Szczenięta: 0

LICZBA ZMARŁYCH WILKÓW: 0
LICZBA PAR: 0

Następne postarzenie: 21-23.02.22

Zadania i eventy

Obecnie trwa Event Yule!

•❅──────────────────✧❅✦❅✧──────────────────❅•

ZADANIE GŁÓWNE #1 - Dołączenie do klanu oraz historia przybycia.

Opis: Opowiedz swoją historie zanim dołączyłeś do Klanu oraz jak znalazłeś/aś nas. Następnie udaj się do Alfy (Akosa) i złóż mu ofiarę, aby mógł przyjąć Cię do stada!

  • Wymagania: 500 słów.
  • Nagroda: 200 Many.
  • Wykonali: Antilia, Yrsa, Úrfearn,
•❅──────────────────✧❅✦❅✧──────────────────❅•

ZADANIE GŁÓWNE #2- W grupie zawsze raźniej

Opis: Musisz polecić klan swoim znajomym! Za każdego nowego członka Klanu otrzymasz nagrodę!

  • Wymagania: Musi napisać pierwsze opowiadanie. 
  • Nagroda: 100 Many.
  • Wykonali: Yrsa,
•❅──────────────────✧❅✦❅✧──────────────────❅•

Zadanie 2 - Dzień jak co dzień...

Opis: Wstajesz rano co świt, szykując się do swoich zajęć, spodziewając się, że ten dzień będzie taki sam jak każdy inny... Jak wygląda Twój dzień pracy? Walczysz w obronie klanu? Pomagasz szczeniakom w nauce? A może polujesz? Opisz nam swój dzień!

  • Wymagania: 300 słów
  • Nagroda: 100 Many oraz modlitwa Jeger.
  • Wykonali: 

•❅──────────────────✧❅✦❅✧──────────────────❅•

Zadanie 3 - Zaplanowana wyprawa (zadanie grupowe)

Opis: Masz udać się w pewną wyprawę, która została zlecona Ci przez Alfę, w celach dyplomatycznych do sojuszniczej sfory. Musisz jednak wybrać towarzysza podróży. Kto będzie Ci dotrzymywał towarzystwa podczas wykonywania zadania. Pomoże Ci wypełnić misję? Zaplanuj podróż, przygotuj się do niej i... w drogę!

  • Wymagania: dwa opowiadania na postać, po minimum 600 słów.
  • Nagroda: 200 many oraz modlitwa Fjær.
  • Wykonali: 

•❅──────────────────✧❅✦❅✧──────────────────❅•

Zadanie 4 - Wyprawa po towarzysza

Opis: Opisz jakie miałeś trudności z kim z czym się zmagałeś, aby dotrzeć do celu twojej podróży. Działałeś sprytnie? Polegałeś na swojej sile czy zaczerpnąłeś pomocy?

  • Wymagania: 600 słów
  • Nagroda: 200 many.
  • Wykonali: 

•❅──────────────────✧❅✦❅✧──────────────────❅•

Zadanie 5 - Wyklucie i opieka nad towarzyszem

Opis: W końcu udało Ci zdobyć upragnione jajo co sie z niego wykluje? Jak zajmiesz się swoim nowym przyjacielem? Jego wychowanie nie będzie łatwe, będziesz musiał zdobyć jego zaufanie i karmić go, opiekować się nim. 

  • Wymagania: 750 słów
  • Nagroda: 250 many oraz otrzymanie Towarzysza.
  • Wykonali: 
•❅──────────────────✧❅✦❅✧──────────────────❅•

Zadanie 6 - Na ratunek wiwernom, a może...

Opis: Spacerując lub szukając posiłku na obiad w okolicach Północnych Wzgórz, zauważasz coś niepokojącego… Las jest pusty a zwierzęta, które spotkasz, uciekają przed dziwnym rykiem. Kierując się ciekawością, idziesz sprawdzić skąd pochodzą dziwne dźwięki przypominające lamentowanie. W końcu odnajdziesz powód tajemniczych dźwięków. Znajdujesz samicę wiwerny oraz jej młode, przygniecione czymś ciężkim (skałą lub pniem) przez a matka nie jest w stanie pomóc swojemu dziecku. Czy zdecydujesz się pomóc ogromnej gadzinie, ryzykując swoim życiem? Czy jednak wolisz wykorzystać okazję, pozbywając się groźnego stworzenia, zdobywając tym samym bardzo cenne łupy?

  • Wymagania: 800 słów
  • Nagroda: 300 many oraz modlitwa Kunnskap.
  • Wykonali: 
•❅──────────────────✧❅✦❅✧──────────────────❅•

Zadanie 7 - W obronie klanu.

Opis: Korzystając z uroków okolic wodospadu Fjellkrystall oraz różnorodności flory, z prośby Zielarza/Uzdrowiciela lub z własnych potrzeb, szukasz pewnych roślin widzianych w tylko i wyłącznie w tych okolicach. Przez przypadek, będąc tak pochłonięty swoimi poszukiwaniami, trafiasz na Terytorium Ludzi. Chcesz szybko stamtąd uciec, bojąc się konsekwencji wtargnięcia na tereny ludzi lecz coś przykuwa Twoją uwagę. Okazuje się, że ludzie szykują się na wtargnięcie na nasze tereny! Nie znasz do końca ich celu ale jedno jest pewne – poleje się krew. Czy zdołasz ostrzec Alfę oraz innych i obronić swojego klanu?

  • Wymagania: 1250 słów 
  • Nagroda: 500 many oraz Serce Chimery.
  • Wykonali: 
•❅──────────────────✧❅✦❅✧──────────────────❅•

Zadanie 8 - W niewoli.

Opis: Masz wolną od pracy na swoim chwilę tak więc wałęsasz się po terenach, chcąc zażyć trochę świeżego powietrza oraz dać odpocząć zapracowanemu ciału i zamyślonemu umysłowi. Nagle czujesz ogromny ból w jednej z nóg. Okazuje się, że wpadłeś w myśliwskie wnyki! Starasz się uwolnić lecz nagle pojawiają się ludzie. Wsadzają Cię do klatki i zabierają gdzieś na swoje tereny. Po pewnym czasie wypuszczają Cię i zmuszają do… walki z innymi zwierzętami. Z kim musiałeś walczyć i jak się uwolniłeś? Czy to wydarzenie wpłynie na Twoją psychikę?

  • Wymagania: 1000 słów.
  • Nagroda: 400 many oraz modlitwa Skarlagen lub Hukommelse (do wyboru).
  • Wykonali: 
•❅──────────────────✧❅✦❅✧──────────────────❅•

Zadanie 9 - Mała zguba.

Opis: Pewnego dnia, poza domem złapała Cię straszna burza. Próbując znaleźć drogę do domu okazuje się, że zabłądziłeś. Kiedy usiłujesz wrócić na właściwą ścieżkę, znajdujesz pewien… trzęsący się, włochaty kamień. Okazuje się że to szczeniak, który również zbłądził. Pytasz się go jak ma na imię oraz gdzie mieszka on lub jego rodzice, lecz maluch nic nie mówi. Postanawiasz wziąć go do uzdrowiciela ponieważ martwisz się, że może być ciężko ranny. Odnajdując właściwą drogę, odstawiasz szczeniaka do uzdrowiciela a sam idziesz odpocząć. Następnego ranka po przespanej nocy, dowiadujesz się, że malec uciekł z jaskini uzdrowiciela. Po pewnym czasie odnajdujesz zgubę. Czego się dowiesz o tym tajemniczym malcu? Czy pomożesz znaleźć jego rodziców? Lub sam się nim staniesz? 

  • Wymagania: 550 słów 
  • Nagroda: 250 many oraz Piskę Sowy i Genitalia ogiera Pegaza.
  • Wykonali:

•❅──────────────────✧❅✦❅✧──────────────────❅•

Brak komentarzy

Prześlij komentarz