Pora roku:

Pora roku: Początek Zimy.
Jeśli śnieg utrzymuje się dłużej niż kilka dni, możemy zacząć mówić o początku zimy. Temperatura powietrza jest coraz niższa, należy uważać na poranne przymrozki. Cienka warstwa śniegu przyjemnie skrzypi na każdym kroku lecz aura nie zachęca do wyjścia – cały czas jest pochmurnie i pada, czy to deszcz czy to śnieg. Życie w lesie zamarło na czas zimy – jedynie kilka gatunków zwierząt, nie udających się w cieplejsze rejony, zostały wśród gołych drzew, żyjąc jak gdyby nigdy nic. Nawet niektóre niebezpieczne stworzenia, nawet te z Djevelskogu, ograniczyły swoją aktywność, co nie znaczy, że należy tracić czujność. Nie zaleca się wycieczki w wysokie góry, nawet skrzydlatym wilkom, ze względu na ryzyko zejścia lawiny i silne, północne fronty powietrza niosące masę zimnego powietrza.

Menu pionowe i populacja (na samym dole)

Informacje
Oficjalna data otwarcia: 08.03.2021

POPULACJA: 9
W tym NPC: 3

Wadery (♀): 5
Basiory (♂): 4
Szczenięta: 0

LICZBA ZMARŁYCH WILKÓW: 0
LICZBA PAR: 0

Następne postarzenie: 21-23.02.22

Tereny

SKAŁA ALF

Jest to jedne z ważniejszych miejsc dla naszego klanu. To nie tylko dom dla Alf oraz dla innych wysokich rangą wilków, ale również miejsce bardzo ważne dla naszej wiary, tak więc tutaj przeprowadza się ważniejsze rytuały ku czci naszych bogów.


CENTRUM

Jak sama nazwa wskazuje, znajduje się w samym centrum terenów Klanu Wilczej Paszczy. Znajduje się w niewielkiej kotlinie pomiędzy trzema górami. Zima potrafi tu zaskoczyć lecz lato za to jest tutaj bardzo łagodne. Niewielkie lasy oraz łąki w słoneczne, wiosenne dni potrafią przyprawić o kolorowy zawrót głowy. Często można spotkać grupki szczeniąt bawiących się w chowanego o różnych porach dnia i roku. 


JASKINIE I NORY

Nory mieszkalne znajdują się niedaleko lasu Langvarig, w pobliżu jego wschodniej granicy. Jaskinie są natomiast umiejscowione u stóp pobliskich gór przy północnej stronie buszu. Mimo surowej formy, wilki mieszkające w jaskiniach i norach potrafią pięknie upiększyć wnętrze swoich mieszkań, a czasami nawet zewnętrze elementy swojego domu, nie tylko przy pomocy roślin.

LAS LANGVARIG

Ten zielony bór znajduje się na południowy-zachód od Skały Alf. Owa puszcza obfituje nie tylko w liczne, lecznicze zioła ale również w zwierzynę łowną, dzięki czemu jest chętnie odwiedzana podczas polowań. Flora i fauna w większości ogranicza się do zwykłej, nie magicznych istot, z kilkoma wyjątkami, którymi są np Ånd czyli Duchy Lasu. Ten rodzaj stworzeń sprawuje pieczę nad lasem Langvarig i innymi.

ZAKAZANY LAS DJEVELSKOG

Las ten jest bardzo niebezpieczny ze względu na różne magiczne stworzenia, które są agresywne wobec wilków a czasami nawet dla innych zwierząt. Dlatego właśnie wstęp jest zakazany a złamanie tej zasady jest surowo karane. Tylko Starszyzna ma prawo prosić o pozwolenie na wejście do tej czarodziejskiej puszczy w towarzystwie odpowiedniego przewodnika.

ZACZAROWANY LAS LYSSKOG

Wśród magicznych drzew bije jedno z najczystszych źródeł magii na terenie naszego klanu, stając się domem dla wielu magicznych stworzeń o łagodnym uosobieniu. Roślinność występująca jedynie w lesie Lysskog jest bardzo cenione ze względu na ich działanie, tak więc spacerując przez ten bór można spotkać zielarza z koszem pełnych łodyg i liści, zbierającego kolejne zioła.

BAGNA

Nie są aż tak niebezpieczne jak Djevelskog ale nie należy lekceważyć tych moczar. Wystarczy jeden niewłaściwy krok, aby zniknąć bez śladu pod ciemną powierzchnią mułu. Niewiele tutaj zwierząt a jedynym śladem życia są uschnięte drzewa. Nie należy jednak sugerować się, że szary, szlamisty krajobraz nie skrywa kilku tajemnic, które mogą się okazać cenne dla poszukiwacza.

ZIELONE BŁONIA

Płaska, trawiasta łąka na której zwierzęta lubią się paść. Błonia znajdziemy niedaleko Skały Alf, kilka kilometrów na południowy zachód. Polowanie jednak jest dosyć trudne ze względu na otwartą przestrzeń, bez żadnych miejsc, gdzie można się schować i przyczaić. Na tej równinie możemy gdzieniegdzie spotkać niewielkie wzgórza lub głazy narzutowe sprowadzone z odległych gór.

WODOPÓJ FJELLKRYSTALL

Jest jednym z zakończeń rzeki Isfjell, znajdującym się niecały kilometr na południowy wschód od Wodospadu. Dno wodopoju posiada liczne kryształy górskie, które rzeka przyniosła prosto z północnych granic. Właśnie dzięki tej odmianie kwarcu, który wykazuje silne właściwości oczyszczające, woda jest przezroczysta i krystalicznie czysta.

ZIELONE WZGÓRZA FJELL

Wzgórza te można znaleźć kierując się na zachód od Skały Alf. W niewielkiej dolinie znajduje się niewielki lasek, w którym możemy znaleźć unikalne okazy roślin oraz bardzo rzadkie okazy fauny, głównie małych zwierząt. Kotlina ta posiada specyficzny mikroklimat, unikalny na skalę terenów Klanu, dzięki czemu możliwe jest spotkanie tak unikalnych stworzeń.

PÓŁNOCNE WGÓRZA NORDLIGE

Jest to jedna z głównych dróg prowadzących do gór Dalekiej Północy. Zima na tych wzgórzach trwa prawie dziewięć miesięcy, przez co praktycznie nie ma tam żadnej roślinności. Można tutaj spotkać niektóre pionierskie stworzenia, które pomyślnie żyją w tych warunkach. Należy jednak uważać na niektóre z nich, przykładem może być gryf. Zaleca się również podróż z doświadczonym przewodnikiem aby nie spaść w lodową otchłań.

DALEKA PÓŁNOC

Jest to północna granica terenów klanu, wiecznie pokryta śniegiem oraz nieprzyjaznym terenem. Życie jest tam bardzo trudne, prawie że niemożliwe. Okolice te są pokryte błękitnymi, lodowymi kolcami, które przypominają lodowe pnie drzew. Mało kto tam się zapuszcza, a ten, który wyrusza na Daleką Północ, niech Bogowie mają go w swej opiece...

WODOSPAD FJELLKRYSTAL

Piękny wodospad znajduje się niedaleko przy wschodniej granicy. Rzeka Isfjell ma swoje źródło w górach Dalekiej Północy. Biegnie ona krętą drogą przez centrum klanu aby potem zasilić jedną z największych i najbardziej majestatycznych kaskad. Wodospad bujnie otacza liczne rośliny, dzięki czemu wiosną jest tu cała feria barw. Miejsce jest bardzo chętnie odwiedzane przez młode wilczki.

POŁUDNIOWE PRZYBRZEŻE

Piękna, biała plaża zachęca do opalania, natomiast gdy panuje upał, warto popływać w turkusowym morzu, i zobaczyć na własne oczy mieszkańców rafy koralowej we wszystkich możliwych kolorach. W przybrzeżnych wodach możemy znaleźć wiele skarbów, nie tylko w postaci muszli z śnieżnobiałymi perłami w środku. Krążą legendy o zatopionych przez ludzi skarbach spoczywających na dnie morskich odmętów.

RUINY ŚWIĄTYNI HELLIG

Dawna świątynia była bardzo ważnym miejscem dla naszej religii. Teraz, gdy zostały jedynie szczątki wyniosłej budowli, nadal czcimy to miejsce jako święte. Strzeżemy tego miejsca przed obcymi oraz staramy się, by tą świętą ziemię nie skaziła żadna krew. Taki czyn mógłby rozgniewać nasz bóstwa…

OŁTARZ FLOTTE ORG

Jest osobną częścią świątyni Hellig, gdzie kiedyś odprawiano kiedyś rytuały ku czci naszych bóstw, prowadząc świętą pielgrzymkę z świątyni do miejsca boskiego. Teraz wilki kierują się w stronę ołtarza Flotte Ord by prosić swoich patronów o pomoc składając im ofiarę. Trzeba jednak liczyć się z tym, że bogowie mogą odmówić, jeśli zobaczą, że dusza prosząca o pomoc ma nieczyste zamiary.

ŹRÓDŁO MĄDROŚCI TANKENE

Znajdziemy je w głębokich podziemiach, podróżując przez sieć niezliczonych tuneli, w których bez odpowiedniej wiedzy, można się łatwo zgubić. Niektórzy twierdzą, że to jest próba przygotowana przez źródło, sprawdzając, czy nasz umysł jest gotowy na odpowiedzi, które szukamy. Raz na sześć Księżyców możemy napić się świętej wody, aby poznać odpowiedź na pytanie, które męczy nasz umysł oraz duszę.

DRZEWO ŻYCIA LIV

Pod wspaniałym, czerwonym drzewem samotnie rosnącym na klifie, leżącym w południowo zachodnim krańcu, odbywają się ceremonie ślubne. Według naszych wierzeń, drzewo to ostatnie drzewo ze swojego rodu, które swoją magią chroni młode małżeństwo przed rozpadem, odgania złe demony, oraz zapewniają przyszłej matce zdrowe, liczne potomstwo.

TERYTORIUM CZŁOWIEKA

To tereny zamieszkane przez ludzi, graniczące z naszymi terenami na wschód od nas. Wejście na ich teren bez pozwolenia Starszyzny jest zabronione a za złamanie tej zasady grozi wysoka kara. Ludzie potrafią niszczyć lasy i zabijać mieszkające w nich istoty byle osiągnąć cel jaki sobie obrali. Dlatego nie należy przekraczać granic, by nie powstały powody do wybuchu wojny międzygatunkowej. W przypadku braku zwierzyny łownej na naszym terenie udajemy się tam w celu zdobycia pożywienia.








Brak komentarzy

Prześlij komentarz