Safiru ,,Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni.'' |
WŁAŚCICIEL: Vados#7776 | amyhikaru8@gmail.com
IMIĘ: Agnar
WIEK: 3 lata
PŁEĆ: Basior
OPIS FIZYCZNY: Agnar jest dużym wilkiem, przewyższa on inne basiory wzrostem. Jego sylwetka jest dobrze zbudowana, bez zawahania używa mięśni, jeśli ktoś jest w niebezpieczeństwie. Ma duże uszy, które są świetnie przystosowane do wyłapywania dźwięków na większy dystans. Jego futro jest całe czarne jednak, kiedy księżyc wschodzi opalizuje ono na delikatny niebieski kolor. Na czole widnieje biały znak, oznacza on przynależność do swojego klanu, oraz władzę.
OSOBOWOŚĆ: Agnar jest dosyć specyficznym wilkiem. Bardzo trudno do niego dotrzeć, trzyma wszystkich na dystans i nie przekracza granicy. Nauczony doświadczeniami z przeszłości pierw dokładnie wszystkich obserwuje, jeśli dany wilk wzbudzi u niego zaufania nie zawaha się wtedy do niego uśmiechać, czy też poprowadzić miło rozmowę. Jak się go tylko lepiej pozna może być wspaniałym przyjacielem, kimś godnym zaufania, można mu się zwierzyć ze wszystkiego, a on cierpliwie wysłucha i zachowa wszystkie sekrety dla siebie. Przychodzi mu to z trudem, ale czasem rzuci żartem, czy czymś w tym rodzaju, żeby rozluźnić napiętą atmosferę. Jest opiekuńczy względem bliskich mu osób, zrobi dla nich wszystko aby czuli się dobrze i bezpiecznie. Rodzina jest najważniejsza, dla niego trzymanie się razem i wzajemne dbanie o siebie to klucz do zwycięstwa. W parze idzie również zaufanie, oddanie i lojalność. Agnar ma jeszcze kilka cech, które są ukryte. Wystarczy się z nim zaprzyjaźnić, aby poznać je jeszcze lepiej.
ŻYWIOŁ: Noc
MOCE:
- Ma całkowitą władze nad nocnym cyklem, jest on jedynym wilkiem, który ma możliwość kontrolowania księżyca.
- Agnar potrafi uśpić wszystkie wilki w klanie, aby następnie wejść w świat snów i doglądać swoich podopiecznych. Jeśli mają koszmar może się go z łatwością pozbyć i zastąpić czymś przyjemnym.
- Basior potrafi połączyć swój cień z cieniem przeciwnika. Od tego momentu wróg jest zmuszony wykonywać te same ruchy co Agnar. Na przykład, jeśli wystawi lewą łapę do przodu, osobnik z którym jest związany cieniem zrobi to samo.
- Kiedy księżyc wschodzi na niebo basior może swobodnie unieść się w powietrze i lewitować metr nad ziemią. Ta moc niestety zanika, kiedy słońce pojawi się na horyzoncie.
- Basior potrafi stworzyć klona, który jest przez niego w pełni kontrolowany. Może posłużyć do walki, albo do wypełniania niektórych obowiązków.
PARTNER: Nie posiada
ZAUROCZENIE: Na razie jest na za wcześnie, aby stwierdzić czy ktoś wpadł mu w oko.
RODZINA:
- Matka: Lynae
- Ojciec: Dalmar
- Siostra: Kiira
STANOWISKO: Strażnik Nocny
PATRON: Managarmr
HISTORIA:
Agnar ma bardzo rozbudowaną historię swojego rodu, sięga ona daleko aż do samych bogów. Pierwsi potomkowie Fenrira byli potężni na wzgląd, że w ich żyłach pływała krew bożka. Założenie klanu nie było łatwe, panował w nim ogólny chaos praktycznie każdy robił to na co miał ochotę. Dopiero z czasem jeden z samców, nazywał się Birger zaczął wprowadzać zmiany. Pierwsze co stworzył to hierarchia, każdy z wilków miał znać swoje miejsce, szanować tych co są od niego silniejsi. Z biegiem czasu klan rozwijał się, przybywało do niego wiele nowych osobników. Samiec Alfa doczekał się potomstwa niestety podczas porodu samica, z którą się związał straciła życie. Przywódca został sam z kilkoma szczeniakami, na jego głowie spoczywał klan oraz opieka nad dziećmi. Na swojej drodze napotkał wiele problemów i nieprzyjemności, na szczęście z pomocą przyszły mu wilki. Czas mijał beztrosko, młode były wychowywane, a stary przywódca zbliżał się do kresu swoich dni. Kiedy odszedł jego miejsce zajął najstarszy syn Gorm. Zarówno on jak i większość wilków była poruszona odejściem przywódcy. Przez to powstało święto, kiedy któryś z nich odchodził na spoczynek trzeba było uczcić jego pamięć głośnym wyciem, tak aby bogowie je usłyszeli i zabrali duszę osobnika do siebie. Nowe pokolenie Gorm'a otworzyło klanowi możliwości na dalsze rozwijanie się. To dzięki niemu powstało kilka kolejnych ważnych dla nich świąt, które trzeba było przestrzegać. Kiedy Gorm się zakochał, a partnerka wydała na świat kolejne młode postanowił zacząć im opowiadać o bogach, tak jak kiedyś robił to jego ojciec, oczywiście w tych historiach nie mogło też zabraknąć jego samego. Szczeniaki rosły bardzo szybko, jeden z nich został wybrany na przywódcę, miał na imię Halfdan. Jego pokolenie z kolei wniosło do watahy coś zupełnie nowego, a mianowicie umiejętność władania nad żywiołami. To był bardzo długi i męczący proces, Afla zachodził w głowę jak to możliwe, że maja podobne moce względem bogów. Wtedy też go oświeciło, był on przecież pra wnukiem samego Fenrira. I w jego żyłach płynęła krew boga, młody przywódca zaczął szkolić się aby władać żywiołem jeszcze lepiej. W czasie wolnym pomagał swojemu klanowi odkryć zdolności, wszyscy byli poddawani różnym testom i próbom. Dzięki temu zostało odkryte kilka żywiołów. Woda, Ogień, Ziemia, Powietrze, Energia, Lód, Noc i Dzień. Halfdan podczas swojego panowania wniósł do klanu wiele zmian i nowości. Jedną z nowości to była partnerka Alfy, urodziła mu piękny miot szczeniąt. Samiec od razu zobaczył potencjał w jednym ze swoich synów. Nazwał go Arne, to on miał przejąć klan kiedy jego zabraknie już na tym świecie. Czas mijał, a pokolenia wilków rozrastały się w najlepsze. Nowe zasady i członkowie wnosili do watahy coś na prawdę pięknego. Dzięki przodkom powstało wiele tradycji, świąt które obchodzi się chętnie i hucznie.
Po setkach lat w końcu przyszedł i czas na Agnara, przyszedł na świat w dość licznym miocie. Jako mały szczeniak bawił się i ganiał z innymi młodymi. Cieszył się życiem, oraz nowiną że to on obejmie władzę nad klanem po jego ojcu. Niestety mała potyczka z jedną z chimer kosztowało jego ród ogromne straty. Ojciec, przywódca stada został pożarty na jego oczach, kiedy ten był jeszcze mały. Reszta rodzeństwa również zginęła od pazurów potwora. Udało się przeżyć tylko jemu siostrze i matce. Tamtego pamiętnego dnia Lynae zabrała swoje młode z dala od terytoriów dawnej watahy. Przebyła wiele kilometrów zanim znalazła odpowiednie miejsce. Samica zamieszkała na skale, codziennie polowała aby jej potomstwo miało co jeść. W swoim tempie nauczała ich również wszystkiego, co powinni wiedzieć o przetrwaniu. Miesiące mijały, a dwa wilki rosły na prawdę szybko. Szybko przystosowały się do trudnej sytuacji i skupiały na swoich umiejętnościach. Po osiągnięciu półtora roku do ich miejsca zawitała para wilków. Młodzi kochankowie nie mieli złych zamiarów, ucieszyli się bardzo kiedy zobaczyli swoich. Po względnych formalnościach zostali przyjęci do klanu, jakże się okazało samica była w ciąży. Na świat wydała kilka młodych, to był znak dla Lunae, że w końcu może bogowie się do nich uśmiechnęli. Ich mała grupa była dosyć dobrze zgrana, Agnar wyrósł na sporego basiora, szybko objął władzę, a jego siostra dumnie przyjęła stanowisko Bety.
CIEKAWOSTKI:
- Czasem lubi grzebać w snach wilków i zobaczyć, co się tam dzieje.
- Jego ulubionym posiłkiem jest zając
- Nie lubi, kiedy ktoś przerywa mu sen jest wtedy bardzo zgryźliwy
MANA: 100
INNE ZDJĘCIA WILKA: -
Brak komentarzy
Prześlij komentarz